П`ятниця
31.01.2025
05:40
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт вчителя англійської мови 
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

Категорії розділу
1 клас [16]
5 клас [8]
6 клас [7]
9 клас [8]
grammar [2]
primary
grammar [3]
elementary
grammar [1]
pre-intermediate
сценарії свят [1]
holidays and festivals
video [8]
english sogs, lessons
warming up [5]
фізкультхвилинки
irish crochet lace pattern [0]
2 клас [6]

Block title

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » 1 клас

PHONICS
05.11.2014, 17:08
Торт зі свічками Нехай дитина уявить собі святковий торт зі свічками. Попросіть його «погасити свічки» на звуці [p] . Даний звук вимовляється з придихом. При виконанні цієї вправи дайте дитині невеликий аркуш паперу. Попросіть дитину піднести лист близько до обличчя і вимовити звук [p] . Якщо звук вимовити досить енергійно, швидко смикнув і разомкнув губи, листочок повинен відхилитися. Кут відхилення листка при вимові даного звуку свідчить про те, наскільки добре даний вправа виконується дитиною. Як дихає собачка? Запропонуйте дитині зобразити собачку, якої жарко. У даному випадку дитина покладе кінчик язика на нижні зуби. Спробуйте вимовити звук в такому положенні. Хитрий мишеня Попросіть дитину уявити, як маленький мишеня навшпиньки тихенько крадеться по кімнаті, де спить кішка, намагаючись її не розбудити [t t t] . Нехай малюк покаже, як ходить мишеня, вимовляючи звук [t] . Ця вправа підходить і для роботи в групі. Можна його урізноманітнити, попросивши кого-небудь з дітей зобразити прокинувся кішку, коли вона біжить за мишеням. Роль кішки може виконати і викладач. При виконанні цієї вправи також скористайтеся аркушем паперу. Дівчинка захворіла При постановці звуку [k] розповідаємо дитині невелику історію: «Одного разу маленька дівчинка гуляла на вулиці. Раптово пішов дощик. У неї не було парасольки. Вони бігла додому по калюжах і промочив ніжки. Увечері у неї почався кашель - [k k k] ». Кидаємо камінчики Запропонуйте дитині зобразити, як він кидає камінці в річку. Камінці будуть падати в воду, видаючи при цьому звук [b] . Гуси Пограйте з малюком у гусей, попросивши його уявити, як гуси заплескали крилами і закричали [g] . Греєм ручки Запропонуєте малюкові погріти ручки або видихнути на дзеркальце або окуляри [h] . Якщо звук винесено правильно, то руки відчують тепло, а стекла запотіють. Слідкуйте, щоб у дитини вийшов практично безшумний англійська звук [h] і не було призвуки, характерного для російської [х] , Коли в ротовій порожнині задня частина язика притискається до м'якого неба. Корова Нехай малюк зімкне губи і виголосить [m] так, як ніби він побачив щось дуже смачне [mmm] . Жуки Запропонуйте малюкам показати, як дзижчать жуки, коли літають або повзають у траві [dз] . Мухи Аналогічно вправі про жуків, дитині пропонується зобразити дзижчання мух [zzz] . Плач При вимові звуку [w] попросіть дитину згадати, як плаче немовля. При виконанні цієї вправи дитина буде вимовляти звуки «уа». Здуває кульки Запропонуйте дітям уявити собі повітряні кульки, з яких виходить повітря [ssss] . Вітер Нагадайте дитині, як взимку виє вітер за віконцем. Попросіть його зобразити це звук [u: u:] . На прийомі у лікаря Нехай дитина уявить собі ситуацію, в якій він відвідує лікаря і показує йому горло. Щоб лікар добре оглянув горло, дитині необхідно вимовити звук [a:] .
Категорія: 1 клас | Додав: ailat
Переглядів: 205 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук

Вхід на сайт

Block title