Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Block title |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
|
Phonics
| 05.11.2014, 17:47 |
Гра « Спіймай звук»
Мета: формувати навички фонематичного слуху.
Вчитель по черзі називає слова, в яких є або немає звука [ r ] чи іншого звука, артикуляція якого відпрацьовується. Якщо учні чують даний звук – плескають в долоні, якщо ні – сидять тихо. Ця гра на увагу.
• Гра «Аукціон»
Мета: тренувати учнів у сприйманні звуків на слух.
Учитель готує картки з малюнками предметів, назви яких відомі учням і роз-кладає усі ці картки малюнками догори. Учні сідають чи стають навколо столу. Учитель вимовляє звук або звукосполучення, а учні повинні швидко відшукати на столі малюнок предмета, назва якого починається з цього звука (звукосполучення). Той, хто найшвидше візьме картку, вважається найспритнішим покупцем. Потім учитель називає інший звук, і гра триває. Перемагає той, хто «купив» найбільшу кількість речей.
• Гра «Луна»
Мета: формувати навички фонематичного слуху і правильну артикуляцію зву
ків англійської мови.
Відвернувшись вбік, учитель чітко вимовляє вивчені звуки та звукосполуче-ння пошепки. Діти, як луна, повторюють кожний звук (звукосполучення) за
вчителем.
• Гра «Назви слово»
Мета: тренувати учнів у сприйманні звуків на слух.
Учні стають у коло. Один із гравців кидає м’яча іншому і вимовляє звук, наприклад, [e]. Гравець, який піймав м’яча, має назвати слово із цим звуком, наприклад, pet. Продовжуючи гру, він називає інший звук і кидає м’яча сусідові.
• Гра «Незвичайний телефон»
Мета: сприяти засвоєнню транскрипційних знаків англійських звуків.
На дошці на прикріпленому плакаті зображено великий телефон. На його диску замість цифр – транскрипційні знаки різних звуків. Завдання учасників гри «набрати» за певний час якомога більше слів з цими звуками та вимовити ці слова.
• Гра «Який звук задумано?»
Мета: формувати навички фонематичного слуху.
Вчитель називає ланцюжок слів, в яких зустрічається один і той самий звук. Учні повинні здогадатися, що це за звук.
• Гра «Правда – неправда»
Мета: сприяти засвоєнню транскрипційних знаків та вчити встановлювати відповідність із звуками.
Вчитель або кращий учень називає звуки, показуючи відповідні транскрип-ційні знаки і іноді «допускає» помилки. Учні повинні помітити помилку, плеска-ючи в долоні, та виправити її.
• Гра «Вчитель – учень»
Мета: сприяти засвоєнню транскрипційних знаків та вчити встановлювати відповідність із звуками.
Один учень у ролі вчителя називає звук, а «учень» знаходить його позначення та називає з ним кілька слів. Потім вони міняються ролями.
• Гра «Один зайвий» («Odd One Out»)
Мета: формувати навички фонематичного слуху, тренувати селективне слухання. Учитель пропонує учням вибрати з трьох або чотирьох слів те, у якому немає певного звуку (зайве слово). Наприклад:
meet, seal, sit, veal (зайве слово sit)
bat, pen, and, sad (зайве слово pen).
Методом виокремлення потрібного звуку може бути оплеск після «зайвого слова» або учні можуть просто назвати його.
|
Категорія: 1 клас | Додав: ailat
|
Переглядів: 249 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Пошук |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
Block title |
|
|
|