П`ятниця
31.01.2025
05:45
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт вчителя англійської мови 
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

Категорії розділу
1 клас [16]
5 клас [8]
6 клас [7]
9 клас [8]
grammar [2]
primary
grammar [3]
elementary
grammar [1]
pre-intermediate
сценарії свят [1]
holidays and festivals
video [8]
english sogs, lessons
warming up [5]
фізкультхвилинки
irish crochet lace pattern [0]
2 клас [6]

Block title

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Головна » Файли » 1 клас

Phonics
05.11.2014, 17:47
Гра « Спіймай звук» Мета: формувати навички фонематичного слуху. Вчитель по черзі називає слова, в яких є або немає звука [ r ] чи іншого звука, артикуляція якого відпрацьовується. Якщо учні чують даний звук – плескають в долоні, якщо ні – сидять тихо. Ця гра на увагу. • Гра «Аукціон» Мета: тренувати учнів у сприйманні звуків на слух. Учитель готує картки з малюнками предметів, назви яких відомі учням і роз-кладає усі ці картки малюнками догори. Учні сідають чи стають навколо столу. Учитель вимовляє звук або звукосполучення, а учні повинні швидко відшукати на столі малюнок предмета, назва якого починається з цього звука (звукосполучення). Той, хто найшвидше візьме картку, вважається найспритнішим покупцем. Потім учитель називає інший звук, і гра триває. Перемагає той, хто «купив» найбільшу кількість речей. • Гра «Луна» Мета: формувати навички фонематичного слуху і правильну артикуляцію зву ків англійської мови. Відвернувшись вбік, учитель чітко вимовляє вивчені звуки та звукосполуче-ння пошепки. Діти, як луна, повторюють кожний звук (звукосполучення) за вчителем. • Гра «Назви слово» Мета: тренувати учнів у сприйманні звуків на слух. Учні стають у коло. Один із гравців кидає м’яча іншому і вимовляє звук, наприклад, [e]. Гравець, який піймав м’яча, має назвати слово із цим звуком, наприклад, pet. Продовжуючи гру, він називає інший звук і кидає м’яча сусідові. • Гра «Незвичайний телефон» Мета: сприяти засвоєнню транскрипційних знаків англійських звуків. На дошці на прикріпленому плакаті зображено великий телефон. На його диску замість цифр – транскрипційні знаки різних звуків. Завдання учасників гри «набрати» за певний час якомога більше слів з цими звуками та вимовити ці слова. • Гра «Який звук задумано?» Мета: формувати навички фонематичного слуху. Вчитель називає ланцюжок слів, в яких зустрічається один і той самий звук. Учні повинні здогадатися, що це за звук. • Гра «Правда – неправда» Мета: сприяти засвоєнню транскрипційних знаків та вчити встановлювати відповідність із звуками. Вчитель або кращий учень називає звуки, показуючи відповідні транскрип-ційні знаки і іноді «допускає» помилки. Учні повинні помітити помилку, плеска-ючи в долоні, та виправити її. • Гра «Вчитель – учень» Мета: сприяти засвоєнню транскрипційних знаків та вчити встановлювати відповідність із звуками. Один учень у ролі вчителя називає звук, а «учень» знаходить його позначення та називає з ним кілька слів. Потім вони міняються ролями. • Гра «Один зайвий» («Odd One Out») Мета: формувати навички фонематичного слуху, тренувати селективне слухання. Учитель пропонує учням вибрати з трьох або чотирьох слів те, у якому немає певного звуку (зайве слово). Наприклад: meet, seal, sit, veal (зайве слово sit) bat, pen, and, sad (зайве слово pen). Методом виокремлення потрібного звуку може бути оплеск після «зайвого слова» або учні можуть просто назвати його.
Категорія: 1 клас | Додав: ailat
Переглядів: 249 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук

Вхід на сайт

Block title