П`ятниця
31.01.2025
05:23
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт вчителя англійської мови 
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

Категорії розділу
1 клас [16]
5 клас [8]
6 клас [7]
9 клас [8]
grammar [2]
primary
grammar [3]
elementary
grammar [1]
pre-intermediate
сценарії свят [1]
holidays and festivals
video [8]
english sogs, lessons
warming up [5]
фізкультхвилинки
irish crochet lace pattern [0]
2 клас [6]

Block title

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » 1 клас

Phonics
05.11.2014, 17:49
Гра «Зіпсований телефон» («Chinese whispers») Мета: формувати навички фонематичного слуху і правильну артикуляцію звуків англ. мови. Вчитель чітко називає звук чи слово пошепки для кожного ряду. Діти намагаються якомога чіткіше вимовляти пошепки почуте слово, щоб воно дійшло до останнього гравця і зберегло свою первинну форму. Перемагає той ряд, останній гравець якого правильно назвав слово, яке дійшло до нього. • Гра «Імітації» Мета: формувати правильну артикуляцію звуків англійської мови. Учитель пропонує дітям вправи на імітацію, пояснюючи учням , на що схожа вимова того чи іншого звука. - вправа «Гуси» (звук [g]); - вправа «Жуки» (звуки [ʒ] та [dʒ]); - вправа «Їжачок» (звуки [f] та [v]); - вправа «Мухи» (звук [ð]); - вправа «Насос» (звук [θ]); - вправа «Задуваємо свічки на торті» (звук [p] та [h]); - вправа «Кашель» (звук [k]); - вправа «Повітряні кульки» (звук [s]), тощо. Подібні вправи вчитель може сам складати для відпрацювання саме того звука, який вивчається. • Казка про Mr. Language Мета: формувати правильну артикуляцію звуків англійської мови. Цю казку можна використовувати на уроках англійської мови як повністю, так і частково. Діти, Mr. Language – це ваш друг, який буде вам допомагати. У нього дуже гарна вимова, тому що він – англієць. Давайте спробуємо вимовити звуки так, як це робить він. Вранці Mr. Language прокинувся, встав, відтулив штори на вікні [w] – [w]. По-года була чудова, він вигукнув [a:], [ɔ:]. Вирішив прибрати у кімнаті, вибити ки-лими [p] – [b]. Трохи попрацював пилососом [t] – [d], протер дзеркало [h] – [h]. Поснідав та вирішив попити чаю, проте він був гарячий. Mr. Language подмухав [f] – [v]. Пішов на прогулянку після сніданку. Надворі побачив пташку, яка звала пта-шенят: [vi:] – [vi:] – [vi:]. Під деревом сиділа мати – свиня з поросятами та звала їх: [wi] - [wi] - [wi]. Назустріч йому вибіг злий собака та загарчав: [r] – [rrrr], Mr. Language сказав у відповідь [brr]. Він тупнув ногою, і собака втік. Раптом підповзла змія та засичала: [ʃ ] – [ʃʃʃ]. Вона зламала зуба та засичала: [θ]- [ð]. Mr. Language усміхнувся і пішов додому, де на нього чекали справи.
Категорія: 1 клас | Додав: ailat
Переглядів: 423 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук

Вхід на сайт

Block title